۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۲۱۷۱۳
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

رنگ آمیزی قبور شهدای طلبه و روحانی|تجلیل از خانواده روحانی شهید

رنگ آمیزی قبور شهدای طلبه و روحانی|تجلیل از خانواده روحانی شهید
حجت الاسلام خاکی با اشاره به هفته دفاع مقدس از رنگ آمیزی قبور شهدای طلبه و روحانی و تجلیل از خانواده شهید حجت الاسلام کلارک خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آغاز این هفته با حضور طلاب و روحانیت مدرسه در منزل روحانی شهید حجت الاسلام کلارک و دیدار با خانواده آن بزرگوار و تجلیل از مقام شهید همراه بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به حضور طلاب و اساتید مدرسه در گلزار شهدای شهرستان عنوان داشت: در آنجا ضمن احترام به مقام شامخ شهدای حادثه ۳۱ شهریورماه سال گذشته، مدافعان حرم و دفاع مقدس، شاهد برگزاری برخی کلاس‌های درسی از سوی برخی اساتید در کنار قبور آن بزرگواران بودیم.

حجت الاسلام خاکی غبارروبی مزار شهدا و رنگ آمیزی قبور شهدای طلبه و روحانی را از دیگر اقدامات معاونت تهذیب برشمرد که امشب با همراهی طلاب و روحانیت صورت خواهد گرفت.

وی تجلیل از رزمندگان روحانی دفاع مقدس در ۶ مهرماه و برگزاری مجلس خاطره گویی روحانیت حاضر در دوران دفاع مقدس برای طلبه‌ها در ۷ مهرماه را دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده معاونت تهذیب برای پاسداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول گفت: پخش نماهنگ‌ها و کلیپ‌های رهبرانقلاب درباره دفاع مقدس، تهیه و پخش جزوه مرتبط با زندگی نامه شهید حجت الاسلام کلارک با محتوای وصیت نامه، مراتب علمی و عملی و خاطره‌های همرزمان شهید دیگر اقدمات صورت گرفته در هفته دفاع مقدس است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات